10 saker jag hatar.

  • Sex - Min rumsgranne håller mig vaken om nätterna, borde kastrera honom.
  • Feedback - När den inte existerar.
  • Greys Anatomy - När Hanna har typ 10 avsnitt som jag inte fått se.
  • Stenhagen - När allt man jobbat för går åt helvete.
  • Mig själv - för att jag inte agerar.
  • Mitt rum - För att det är så jävla stökigt.
  • Tvätt - För att den finns överallt.
  • Dig - För att jag saknar dig.
  • Vakter - Som inte låser dörren rätt tid.
  • Rutiner - När de inte följs.

image24


Kommentarer
Postat av: IDAAA

Men helena lilla gumman!!
Har de vart en jobbig dag pa jobbet!? De finns sanna dagar, men imorgon blir battre, kan kanske inte bli samre an idag..?
Saknar dig iaf!

2008-02-24 @ 21:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0