Slut, trött, krasslig...

...är ord som beskriver tillståndet jag befinner mig i. Jag är så trött. Min kropp säger SOV, mitt huvud säger STÄDA. Jag måste men jag orkar inte. Jag bara längtar efter att slänga ner allt i lådor och flytta, till våran fina lägenhet, det kommer bli så fint. Så bra. Jag längtar, tur att det bara är typ 1½ vecka kvar ;)

Jobbade min 5e öppning i rad idag, ska bara ta slutspurten (lördagsöppningen) sen väntar en ledig söndag, ska bli så himla härligt, dock MÅSTE jag köpa julklappar då. Men det är ju mest roligt :)

Att blogga gav mig lite energi, börjar känna mig lite lite sugen på att städa endå. väldigt lite.



Om man hade en Hello kitty dammsugare så skulle det kanske bli roligare? eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: HANNA

fan vilken snygg dammsugare!köp den!

2008-12-19 @ 23:07:41
Postat av: Bea

Hejdär :) allt bra med dig denna Lördag?

2008-12-20 @ 18:51:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0