Onödiga tidningar.

Jag är helt hopplös, såfort jag kommer in på en ica eller dyl. med massa tidningar så vill jag köpa alla, massor. Jag känner hur oerhört motiverad jag skulle bli och hur lätt jag skulle gå ner de där 5kilona som det står på alla tidningar, bara jag hade just den där tidningen...

Så jag köper, tidning efter tidning som jag fort bläddrar igenom och sen samlas de på hög. För där är nästa "tidnings-problem", Jag kan inte slänga dom. Jag har så sjukt mycket tidningar. Galet, nån som har samma problem?

Har hur som helst vart på ica idag och köpt en tidning, såklart. Som jag faktiskt tänkte försöka läsa, det är ju enda 45spänn. Det är typ det jag köpt idag. Och inslagspapper, vad jag nu ska slå in? haha. Äh liiite julklappar har jag faktiskt, eller rätt så många. Ska slå in lite ikväll och skriva en lista på exakt vad jag ska köpa imorgon innan jobbet.

Imorgon ska jag vara en förberedd julklappsshoppare, sådeså!

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha, va kul gumman, jag gör EXAKT samma sak med mina tidningar.. Dom ligger i stora högar.. :)

Puss!

2008-12-21 @ 22:50:21
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0