Jag blir så trött.

Snacka om att jag hållt på i 1½ timme och styrt det här London blogginlägget. Då lägger mitt internet av och det enda som fanns kvar var den fjutiga början..Det känns lite smått jobbigt faktiskt. Men skam den som ger sig!

Men tyvärr blir det en mycket kortare verison.


Forts.

Väl på planet...

Fick man äntligen lite välbehövd sömn. Undrar varför Ida och Märta hade så roligt åt mig när jag sov?

Vi åkte buss i några timmar innan vi väl kom fram till vårat hostel på piccadilly circus där vi dumpa våra väskor. Sen begav vi oss till London Dungeon för att bli riktigt rädda...


Dock var vi själva bleka som spöken redan inna vi gick in, iaf enligt bilden.

Efter att vi blivit hängda och slängda och dragna i håret i nästan två timmar blev det en fika.
Därefter åkte vi tillbaka till hostelet och checka in...


Vi var glada att vi äntligen var på plats!


Ida diggar vårat rum :) Nere i högra hörnet bor en okänd man. Det tcykte jag var lite kusligt, men Märta erbjöd mig en sänghalva så jag och märta hade sängen åt vänster och Ida fick en heelt egen säng åt höger.


När man bor med en okänd man kan man inte sova naken. Så vi införskaffade oss fina t-shirtar i strl XL, man måste vara på den säkra sidan!

Kvällen avrundades med asiatiskbuffé sen var vi toktrötta och somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0