Horoskop

Bland det första jag läser i mina tidningar (typ det enda jag läser, annars kollar jag mest bilder..) är mitt horoskop. När det är dåligt tror jag inte på det och när det är så här jävla bra så tror jag på det, gud så jag tror. Januari kommer bli så jävla bra. Hur skulle det inte kunna bli lixom?

Horoskop: Vattuman
Gäller: 26/12-25/1
Taget ur: SOLO nr1 2009

Sex och kärlek:
Himlastormande känslor ligger i luften och bara väntar på att få komma loss
Vänner och nöjen:
Det är ketchupeffekten som styr nu. Först händer inget, och så-plötsligt, kommer allt kul på en gång!
Karriär och pengar:
Du har världens flyt med både ekonomi och yrkesliv.
Chans och risk:
Det är en månad följt av möjligheter. Följ din övertygelse och du kommer att hitta rätt väg.


Gillar´t, ja det gör ja verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0