Härliga Söndag!

Vilken härlig söndag det har vart/är. Började med att jag fick vakna upp med min underbara pojkvän (som nästan alltid), det slår aldrig fel :) Sen lite fix och ner på stan för en fika på wayne´s med Emma och Ida! Blev lite latte och macka och massa snack, härligt med söndagsfika och allra bäst är att en ny är bokad nästa söndag, det gillar ja!!

Vid ett mötte jag upp Hanna som var bakis och ville äta på MAX, så det fick hon...Sen strossa vi runt på stan och leta julklappar, men jag hitta mest saker som jag själv vill ha, jätte mycket ville jag ha! Men Hanna var stenhård och förbjöd mig, så nu har jag nån slant kvar istället, vilket väl oxå är bra. Vet inte om jag ska vara tacksam eller inte, men jag är det, det blir bättre så! Så TACK Hanna för att jag inte fick köpa....

Ikväll ska jag hem till baby, vi ska pyssla och kolla på andra avenyn!

Jag älskar söndagar!
(Om man är ledig)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0