God morgon!

Härligt med sovmorgon, har ju öppnat i sexdagar, så nu var det skönt att sova ut :) Har passat på att breda ut mig i hela sängen och ligga på alla olika tänkbara sätt (måste ju göra nått bra av ensamheten.) Nu väntar en promenad ner på stan, i strålande solsken!

Ska möta Kj och kanske Ankan om hon är på topp efter gårdagen ;) Ska fika/luncha-nånting och sen är det dags för mig att shoppa alla julklappar, härligt att man alltid är ute i så god tid, eller inte. Kommer få trängas med hela stan...



Ge mig vår.

Om två dagar kommer min älskade lillasyster hem till Sverige och firar jul, det ska bli alldeles underbart. Tänker på henne och saknar henne varje dag.
Jag älskar dig Lina!

Kommentarer
Postat av: LINA

Jag hade inte sett det hær førns nu!! JAG ÆLSKAR DIG MED!!! Dumt att det blev lite knas nær jag var hem.. men nu kommer jag snart igen! LÆNGTAR. puss puss puss

2009-01-16 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0