Då var hamburgarfabriken stängd för idag, välkommen åter imorgon. God Jul föresten!

Då var det igenbomat och städat och fint här. Sitter och väntar och väntar på Björn. Ibland måste man vänta om man ska få med sig en gosigBjörn hem (helt klart väärt!)

Idag hann jag inhandla sista klapparna på rasten, jag hann däremot inte äta. Så nu är jag hungrig, riktigt hungrig. Dämpa hungern lite med en dounat, vilket va jävligt osmart för nu mår jag illa, men är fortfarande hungrig...
 
Ska julmysa lite med Lina och Björn sen när vi kommer hem, sen när de har somnat får väl jag vara uppe och slå in klappar, precis så mamma alltid fick göra när man va mindre..jobba, jobba, jobba in i det sista, sen måste man vara vaken hela natten till jul och sen är man DÖD på julafton, sen jobbar man igen.. Härligt att vara vuxen, visst?

Om en vecka och 1 timme och 40 minuter blir jag sambo, bästa julklappen någonsin!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vuxenpoäng som F-A-N syrran!! ;D

2008-12-26 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0