Tre lediga dagar - Vart tog dom vägen?

Nu har jag vart ledig i tre dagar och inte mycket har jag gjort. Fast inuti mitt huvud har det gått i högvarv. Jag är en sån där person, att när jag har mycket att tänka på, när det blir för mycket, när saker börjar läggas på hög. Då stängs jag av, jag slutar göra någonting. Jag jobbar varken för att det ska bli bättre eller sämre. Jag bara är.

Det finns saker som tynger ner en hela tiden, sånt man lixom inte kan prata med andra om, för det går bara inte att berätta hur man känner. Hur man än försöker, jag har verkligen försökt! Men det man vill säga kommer inte fram, det går inte, det är min fight som ingen annan än jag själv kan vinna, ingen annan kan styra. Bara jag.

Allt går bara man leer. Le sa jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0