"Man vill ju ha det lite vackert och mysigt"

Kom precis hem från att ha legat och myst med Lina i "vår" park. Vi gick dit med våra törstande, hjärtklappande, och slitna kroppar och laddade upp med sallad, cola och kaffe, för att sedan somna på varsin filt och vakna upp av att det regnar. Gud så härligt hörni!

Var en riktigt trevlig kväll igår. Lina kom hem från hedemora, där hon vart alldeles för länge för min smak. Så vi tog en promenad runt högarna och uppdatera vad som händer, sedan följde en flaska rödtjut och en cykeltur (hanna och emma cykla, jag och lina satt nöjda på pakethållarn...haha!). Daniels lägenhet var destinationen och där blev det öl, snack, lite mys med min fina Björn som sen åkte hem :( och vi övriga traska bort till williams för att fortsätta öldrickandet.

Framemot små timmarna börja magen kurra och Jag, Lina och Sigge gick till anonym hamburgerkedja (alltså inte mcd...) handla med oss lite mat att fylla magarna med och avnjöt den sedan på Sigges jobb. Som efterrätt kolla vi i porrtidningar från typ 80-talet. smaskens..?!

Eftersom jag har rubriktorka så kommer rubriken från en dag vid havet, en sensommar dag då algblomningen börjat lite lätt för kanske 2år sedan. Jag, Lina och Mamma ligger och solar och njuter av lite ledighet. Då en familj kommer och pappan säger högt och tydligt så hela stranden hör : "Vafan, de kan ju sätta upp en skylt vid vägen att det är algblomning, man vill ju ha det lite vackert och mysigt!!

Ungefär där utbrast jag och Lina i skratt.


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA det var en underbar dag! Trots algblomning!

2008-08-10 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0