Idag är en dag.

Det är det. Den började med att jag skutta upp ur sängen en timme tidigare än nödvändigt för att åka till jobbet, Riktigt onödigt! Jobba , jobba, jooooobba gjorde jag sen varvat med kaffe. Sen hände det, det som jag bara berättar för nära och kära, trodde aldrig nått sånt skulle hända mig, mig! GALET! Ni får tro vad ni vill, men gällande det här vet jag fan bäst själv.

Sen fick man åka hem, skönt. Sitter här med en stir kopp kaffe, tryckte i mig en kesomacka för jag va tokhungrig, ska ju faktiskt på Lyxhak med BB idag, så kunde ju inte äta allt för mycket..hahaha.. Näe om man skulle hoppa in i duschen och svarva om.

Jag skriver världens tråkigaste blogg inlägg, ni ser jag erkänner det själv.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har hänt dig?! Som du inte ens berättat för mig :O

2008-08-06 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0