Hejsan alla söta! (bara söta personer får läsa)

Hatar att skriva rubriker, någon fler som känner att dom gör det? bara att räcka upp en hand.

Har ju inte skrivit på länge nu ju. Borde skriva om förra helgen i hedemora, det var en jätte bra helg. Så himla mysigt att få spendera en två dagar tillsammans med Björn, och med familjen...Var en riktig kärlekshelg, då mamma och mats även gifte sig på festen. Så gulligt! Mer än så orkar ja faktiskt inte skriva om det ;)

Har vart en bra vecka det här, eller blev iof sjuk i början utav den, var ju mindre bra. Låg med feber och sov i typ ett dygn i sträck helt utan att någon direkt märkte av det. så det kan gå! Nu har jag vart "ledig" (läs inte jobbat på arlanda med på donken) i tre dagar. SÅ SKÖNT! plus att jag träffat Björnen min nästan så mycket som jag vill de här dagarna, så det har helt enkelt vart en bra en. =)

Helgen kommer dock bli pain, hatar att jobba tidigt på helger..hur jobbigt är det inte att gå till bussen när andra går hem från krogen lixom, me bara att bita ihop, inte så länge till...

Lina flyttar snart till norge, kommer sakna sönder mig efter henne. Men man kan väl alltid åka och hälsa på. Sen förväntar jag mig att hon gör som förr i tiden (alltså att hon åker iväg och tjänar massa pengar och skickar hem till sin fattiga syster ;)...) Va tror ni? Jag tror på ett fett kuvert med kosing!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag märkte väl visst att du var sjuk! Och det var verkligen en kärlekshelg.. minst sagt. Och jag tror inte det kommer komma ett kuvert med kosing eftersom hyrorna är så JÄÄÄVLA dyra där i Norge så blir det väl typ en plus minus noll resa, haha. puss

2008-08-30 @ 11:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0