Det är lördag...

och jag ska strax krypa till sängs. Skandal! Trots att jag har jobbat skift typ hela mitt liv, och aldrig haft riktiga helger, så känner jag mig fortfarande inte bekväm med att inte vara ledig på helgerna. Man kan lixom inte planera vad man ska göra i helgen för det är typ som att en vanlig svensson skulle planera att göra en "helg-grej" på en månda. För mig är det detsamma, iaf jobb mässigt.

Nu är det ju mer katastrof än vad det nånsin vart iof. Vet inte hur många ggr jag suttit askalas på mcd stper 2 timmar innan ja ska börja jobba, men endå alltid kommit i tid och sköt mitt jobb, man lixom bara fixa det på nått sätt. Nu är det omöjligt. Skulle ju inte ens hinna från förfesten innan det var dags för mig att bege mig mot arlanda.... ush vad bitter jag är idag. Bajs Arlanda. Kaaanske för att jag fick jobba själv hela dan, typ inte fick någon rast och inte ens fick möjligheten att prata med min chef. besvikelse.

Nu sätter jag punkt för den skiten.

Träffa min fina Stina efter jobbet, strosa lite stan och gjorde det vi gör bäst, lukta på parfymer ;) Jag köpte nya tajts oxå, dom slits ut par efter par..haha..men skönt e det ju...

Blev en fika på waynes efter det, med macka och chai te och cappuccino, gott och mysigt! =)

Nu har jag beslutsångest vad ja ska göra...kanske borde gå hem till stina, men jag borde sova om typ två timmar så kanske inte är så bar idé endå. Sådå kanske jag borde kolla på en film, eller internetshoppa, eller gå och ta ut pengar till min hyra..eller bara sova? Äääh det löser sig.

Hoppas ni haft en bra dag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0