Varför all snö???

Ush här hade man ställt klockan på 9.00 skulle gå upp och ta en uppfriskande promenad innan jobbet och äta god frukost, men vad ser man när man drar gardinen åt sidan? JO SNÖ! och inte lite heller, känns som alla snö som borde kommit under hela vintern just nu ligger utanför mitt fönster i April, när det ska vara vår och man ska kunna gå med öppna skor.. ja så pga all snö vände jag på mig och drog täcket över huvudet och sov två timmar till..skönt iof, men nu är jag, som jag och Hanna prata om igår, lixom trött när ja åker till jobbet, man har inte hunnit vakna än trots att jag vart vaken i en timme och ätit frulle o så..menmen, får väl kvickna till på bussen =)

Ja till jobbet ska jag, stänger idag...


Jag saknar mamma.

Kommentarer
Postat av: hanna

hoppas det går bra på jobbet! =) tänkte ta mig ut genom dörren, om man inte måste skotta sig ut ;) puss

2008-04-09 @ 13:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0