Tråk och tråk.

Tråkigt!! är exakt vad jag har, sitter på jobbet och har rast och ingen i hela världen vill prata med mig i telefon för alla är upptagna med så himla mycket viktigare saker, hur kan något vara viktigare än att underhålla mig?

Idag är förövrigt min sista stängning på McDonalds Stenhagen, har väldigt blandade känslor känns rätt tråkigt, kommer sakna mycket att klaga över hur jobbigt det är att stänga, hur jobbiga alltid mina stängningar är, hur många stängningar jag alltid får osv..haha..nej då är rätt nice att stänga egentligen, det har bara blivit något man bara måste klaga på att göra, skumt. Känns dock rätt skönt att det här är sista gånngen jkag kommer behöva filtrera, banka lager efter en crazy helg, stänga och låsa..uch känns konstigt, men skönt, ni fattar va?

Hanna är på kalas och äter tårta med hallon o smarties på, skulle jag oxå vilja göra, eller neej för jag gillar ju inte ens gräddtårta, grädde är lixom ingenting för mig..men lät mysigt iaf, kalas är ju roligt...

Lina är i Hedemora, hoppas hon är hemma tills jag kommer hem. Känns alltid så tomt att komma hem o inte ha någon att prata med, jag kommer nog aldrig kunna bo helt själv..fast det har jag ju i och för sig redan gjort och det funkade ju rätt bra, jävligt bra faktiskt! Någon som har en central etta MED UGN att hyra ut till mig?? vill inte bo i skabb trion när Lina flyttar till Hedemora, det går bara inte!

Nu ska jag prata med Abir, tror han vill det, yes jag har en kompis..det ni!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag har pratat med dig fem ggr idag på telefonen och du bara säger "läs min blogg OCH känn dig träffad?" det tar hårt helena

2008-04-20 @ 22:08:21
URL: http://hannamargareta.blogg.se
Postat av: Lina

mäh! testade du ens att ringa mig?! du kanske inte behöver bo ensam i skabb trion ifall du fixar en blind date åt mig med du-vet-vem ;) hihi, LOVE

2008-04-20 @ 22:15:25
Postat av: Hanna

haha lina jag kan fixa en date till dig med honom cuz I KNOW WHO IT IS

2008-04-20 @ 22:56:32
URL: http://hannamargareta.blogg.se
Postat av: Helena

det var meningen HANNA, för du bara har annat för dig hela tiden !!!!!!!!!!

2008-04-20 @ 23:50:58
Postat av: IDAAAA

Yoo hellaan!!
AAAAAAHH, tant ida kanske ska ta och flytta in i skabbtrion!! =) haha, men ja gillar ju att bo hemma! =)
i'm back on tack now, ja ar fardigrest nu pa ett tag ska borja jobba ett tag nu pa farmen! NaJS!
ALSKAR DIG!

2008-04-22 @ 01:16:31
Postat av: IDAAAA

Yoo hellaan!!
AAAAAAHH, tant ida kanske ska ta och flytta in i skabbtrion!! =) haha, men ja gillar ju att bo hemma! =)
i'm back on tack now, ja ar fardigrest nu pa ett tag ska borja jobba ett tag nu pa farmen! NaJS!
ALSKAR DIG!

2008-04-22 @ 01:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0