Tisdag.

Idag är det tisdag, en bra tisdag..dock rätt långtråkig, lite för lite att göra på jobbet vilket resulterade till att jag showat till "min låt" i köket, kastat vatten på Hanna så hon typ börja gråta, hon blev iaf jätte sur!! Jag tyckte det var kul. men förlåt Hanna, jag kan va din vän om du vill och det vet ja att du vill.

Igår hade vi assmöte, rätt intressant sådant, vi hade en tävling oxå och jag vann, överlägset!! så det gjorde min dag och typ dagens dag - det är skönt att va bäst!

Jag och Hanna gjorde en blogg åt Niklas idag och han har redan skrivit tre inlägg det är imponerande och värt att nämnas!

Det var det.


Kommentarer
Postat av: hanna

haha så jävla nära att jag vann tävlingen, kändes som att typ niklas gjorde allt för att jag skulle missa varenda fråga... du överröstade oss ALLA iofs också såå... ;)

2008-04-08 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0