Taggat.

Varför går tiden alltid så fort när man är ledig? Känns som man knappt hinner vakna innan hela dagen har gått, och endå sov jag inte särskilt länge!

Tvättat har jag hunnit med att göra eller gör rättare sagt, det var inte direkt så att det bara var en maskin med tvätt jag samlat på mig, lite roligt att tvätta endå, för helt plötsligt har man massa kläder som jag typ hunnit glömma bort att jag hade, det är nice! Jag har även vart till ica och handlat, var lite roligt att se vad när jag packa upp min påse den innehöll: Loka hallon/grape, ruccola sallad, isbergssallad, GI-bröd, keso passion/ananas, lätt mjölk och en choco mud cake..haha kan nån gissa vad som inte passa in i min påse? men är faktiskt lördag idag så nånting skulle jag väl få unna mig, det dåliga va att den va en besvikelse...


Nu..Kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0