Sommar.

Jag njuter varje dag som det blir lite varmare, varje dag jag kan ta av mig ett till klädesplagg och varje dag jag kan gå med öppna skor.

Jag känner mig levande när solen tittar fram och jag kan kisa tillbaka med en kaffe i min hand. Jag blir alldeles varm, jag älskar den här tiden. Det är så mycket hopp, så mycket förväntningar, så mycket känslor och så mycket planer.

Varje dag längtar man efter någonting, någonting som kommer närmare. Jag längtar efter bruna ben, fräknar och att kunna sitta uppe mitt inatten på en brygga, titta mot stjärnorna men endå vara helt varm. Jag längtar efter sommaren.

Kommentarer
Postat av: hanna

och jag längtade lite efter dig idag när jag var på jobbet typ vid sju. skulle vart så kul om vi två stängde liksom

2008-04-16 @ 00:15:16
Postat av: Lina

öööh... tar du av ett helt klädesplagg så fort det blir varmt? Det innebär väl typ.. att du är naken så fort det blir plusgrader? För ett plagg är väl tröja, byxor, jaa.. hela paketet liksom. Eller?

2008-04-16 @ 12:31:34
Postat av: Lina

Förlåt.. känner att jag tog lite död på magin över inlägget med en dum fråga. hihi.. love

2008-04-16 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0