sån är jag.

Jag är en sån där tjej som varje gång jag blir irriterad på att någon annan inte gör nånting så måste jag göra det och gärna mycket bättre än ifall den personen som "skulle" gjort det, gjort det.

Jag är även en sån där person som kan gå och inbilla mig och få för mig att människor runt omkring mig tänker si eller tycker så om mig, så ibland kan jag bli jätte sur utan att någon egentligen gjort nånting bara för att jag Tror att den personen är sur på mig.

Jag är en sån där person som inte oroar mig utan tänker att det löser sig, fast jag gruvar mig rätt mycket ibland, men på något konstigt sätt så löser det sig alltid..

ja sån är jag.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och du är ju bara så bra! Saknar dig gums, när ska vi sees?? PUSS

2008-04-14 @ 13:05:28
URL: http://sannastrassel.blogg.se
Postat av: HANNA

ditt as

2008-04-14 @ 13:51:38
Postat av: IDAA

nuu va de ju lange sne ja skrev till dig har favvo!! SOrrry, men datorer med gatis internet ar inte latt att hitta! =)
Ja gillar dig som du ar!
MISS YOU!
Puss

2008-04-17 @ 03:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0