På tåget mot uppsala.

jaha så sitter man här på tåget, har vart nervös i ca 15minuter att jag satt mig på fel tåg, kändes som det åkte åt helt fel håll..haha! Men nu passera vi Avesta så nu känner jag mig säker och kan slappna av igen =)

Sitter och kollar ut är verkligen vackert nu när det är så fint väder, med sjöar, bäckar och träd o slätter..hihi, så fint så. Lite omväxling mot stadsmiljön man endå är van vid..saknar lite att bo på landet men samtidigt vet jag att jag inte passar där, skulle tröttna efter en vecka, så är lika bra att bara semestra ute i skogen..

Har haft två jätte härliga dagar hos mamma, har handlat, mamma har kört runt i trakterna så jag fått se lite, vi har vart ute och ridit och jag har mockat o sopat o burit vatten o fixat, jätte kul!! Fast jag märker verkligen vilken klenis jag blivit, helt sjukt hur jobbigt det är med allt sånt där, inte konstigt att man va smal o vältränad när man höll på..När jag va 12 kunde jag bära 25liters dunkar en i varje hand utan problem nu tyckte jag det va jätte jobbigt o bära en 15liters vatten hink..haha, mamma skrattade åt mig..

..och nu sitter jag med sån jävla träningsvärk av en timmes ridtur igår och vi tog det endå lugnt, tänk förut när man red tre hästar om dan..haha shit..blir verkligen sugen på att börja rida igen, är ju så himla mysigt och roligt men samtidigt tar det ju så mycket tid och nån egen häst är ju inte att tänka på..så då är det ju inte riktigt lika kul..

men vem vet kanske ska köra en termin på lagga igen? =)

åååhh nu va det sådär tokigt vackert utanför igen, älskar verkligen sjöar när himlen är blå och solen skiner är sååå fint!!!

så nu måste jag titta =)

Kommentarer
Postat av: Mix

åh ja hästtiden :) träningsvärken man får nu när man tagit sig en tur är ju inte riktigt mänsklig... red min gamla ponny i helgen och fick en ryslig träningsvärk runt sittbenen.

2008-04-17 @ 22:12:49
Postat av: Sanna

Du och jag borde köra en termin tillsammans, saknar tiden när vi va hästtjejer! =)

2008-04-19 @ 02:34:42
URL: http://sannastrassel.blogg.se
Postat av: Hanna

hihi typiskt dig, en riktig naturmänniska längst inne :P

2008-04-19 @ 19:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0