nytt.

Åh är jätte fint här, nya digitalamenytavlor, två plasma tv i matsalen och en dator på väggen i personalrummet, hur "poppigt" är inte det..haha..sen har det flyttats lite hyllor hit o dit, mkt bra, det här gillar jag!

Något mer jag gillar är de nya salladskålarna - fräscha, känner absolut att min sallad smakade så mycket bättre i en ny skål!

Något jag längtar efter är att Hanna ska åka och klippa sig, hon har klagat så mycket på sitt fula hår och utväxt att jag oxå tycker det är fult nu, trots att jag inte tänkt på det tidigare..vill bara att hon ska få det fixat så hon kan bli fin igen och sluta klaga.


Kommentarer
Postat av: Robban

Hör att de e dags att komma förbi och kolla in den nya inredningen. Har ni kopplat om så ni kan köra musikvidios på alla skärmar efter stängning också =)

Händer de nå kul i helgen då?

2008-04-11 @ 10:02:11
Postat av: Lina

haha. och fint blev det :)

2008-04-11 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0