Hemma och nu väntar en ledig helg.

Yes, då var veckans jobb avklarat, känns lite konstigt att ha jobbat måndag till freda, har typ känt mig "normal"..haha förutom att jag inte jobbar kontorstider då, men iaf, nu har man kunnat gå hela veckan och räknat ner till sin lediga helg, som i skolan ungefär.. Jag saknar skolan, men mest saknar jag skolmaten!

Så hemma är man iaf nu, men har massa kvar att göra innan jag kan sova, måste städa och bädda rent i min säng..är iof inte så mkt städning kvar typ dammsuga och skura, går ju hur fort som helst :) måste tvätta lite oxå, men det sköter ju maskinen..Kommer iaf va så himla skönt att vakna imorgon i en ren säng, i ett rent rum och bara vara ledig, det ser jag framemot!

Och föresten idag när jag och Lina gick hem från bussen såg vi pelle svanslös, och Lina berätta för mig att hon sett honom en gång förut oxå. Asså vi vet att det är Pelle, det måste vara han, det är en gammal svart katt med vita tassar och ingen svans i Uppsala!! Är fan stolt, dagens kändis!

Kommentarer
Postat av: hanna

ååå jag saknar fiskpinnarna med filsås:P

2008-04-11 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0