Grymt rolig dag!

Vaknade och gick upp..luktar spya på våran toa tack vare min älskade rumsgranne..men han är ju snäll egentligen..alla killar i 20årsåldern kanske är sådär? vad vet jag, något jag däremot vet är att min storebror aldrig va så..fast iof han bodde ju hemma så kanske inte räknas..whatever..

Åt en grekisksallad till frukost, kan tyckas konstigt men har man inte hunnit handla så tar man med sig vad som finns från jobbet på gårdagens stängning..imorgon tänkte jag dock gå upp och inhandla frukost, för ikväll snappa jag inte med mig nått gammalt från jobbet ..men har hört att det är gott att micra cheese och att det faktiskt finns folk som köper och fryser för att sedan micra? i mina öron låter det skumt och äckligt -inget för mig helt enkelt!!

Har hur som helst vart en sbra dag på jobbet, mycket skratt, bra försäljning och många kramar, kan det bli bättre? Jo att fått njuta lite mer av solen som strålat hade ju inte suttit fel, men för att ha jobbat har det trots vissa omständigheter vart en helt fantastiskt bra dag!

Efter stängningen begav jag mig hem till Stina, där jag mötes av fyllehicka, men ja gillat o hacka på..och låsas hickade ;P Snicksnacka lite med mina fina tjejer som säkerligen var BJ´s snyggaste tjejer ikväll och roligaste, för att sedan följa dem till entrén där jag vek av för en promenad hem under stjärnorna.

Väl hemma är spy lukten kvar..ush mår illa! Och nu skulle jag behöva sova lite, tänkte försöka få ngt vettigt gjort innan jobbet imorgon för omväxlings skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0