Förlåt Robban!

haha, jag gör det igen..uppdaterar dåligt alltså..

Så har man kommit hem efter ännu en dag på jobbet, inte världens roligaste stängning direkt men det tog jag o syster igen på vägen hem, det var dagens skratt och lite till så kul är det med "gul bil-leken" som förvandlas till "allt är gult" ...är rätt internt så är nog ingen som fattar förutom Lina, men sjukt kul var det iaf ,lekte typ kull?! oxå..så där kom dagens motion..hahaha.

Livet börjar vända och trots att det är mycket som är jävligt jobbigt nu så bjuder det endå på en hel del skratt och roliga stunder. Är glad för att människor som betyder så himla mkt för mig finns här, ni gör mina dagar så mycket bättre, ni får mig att skratta igenom det som är jobbigt!

Nu ska jag duscha och sova!

gonatt då.

Kommentarer
Postat av: systeryster

alltså, kom fram till en jättebra grej imorse! klockan ringde och jag bara (som vanligt) ville iiiinteee!! men så kom jag på att det är ju bara att tänka ATT man vill! Om man tänker att man är as pigg och att allting är jätteroligt och går jättebra så gör det ju säkert det också! :D HURRA!

2008-04-04 @ 08:20:59
Postat av: Robban

Haha nu e jag nöjd igen, e man så nyficken som jag så måste man ju läsa dagligen, hoppas du får en rolig helg

2008-04-04 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0