Det blev en bra helg.

Blev en jätte mysig kväll igår med, god mat o gott tilltugg och jävligt mycket gott vin, "dessvärre" kom vi aldrig ut. Ida och Maria bestämde sig för att sova lite och jag, stina och johanna höll lågan uppe med hett snack och ännu mer vin och sprit..Framåt två började flickorna gå hemåt och jag och Stina begav oss till Max för lite mat och sen vidare till Mcdonalds för glass och krama Daniel lite..där fastnade vi lite för länge kanske, hitta några nya coola vänner från carlifornien, så jag fick öva på min engelska lite..haha

Stina gjorde världens tuffaste Big Mac-Gubbe, som vi fixa en cigg till (se bild nedan)


image38
image39


Efter donken besöket bestämde jag mig för att sova hos Stina, orkade inte gå hela vägen hem.. I hennes trappuppgång mötes vi av en alkolist som låg och sov på sina skor. Stina jobbade hårt med "hallåå, hallåå" för att få upp honom och lämna huset men inte med någon större framgång. Vi traska upp till hennes lya och i brist på annat bestämde vi oss för att ringa polisen som enna riktiga kärringar. Polisen till slut med en stor buss och TRE poliser kom in för att ta ut den lugna alkolisten som oskyldigt låg och sov, stackarn bodde verkligen i östhammar, inte konstigt att han bestämde sig för att leta reda på en trappuppgång att slagga i, synd för honom att vi saboterade allt.

Idag sov vi helt ostörda till typ 14.00, hur fan kunde vi sova så länge? Himla skönt va det iaf!! Därefter gick vi in till Stinas mormor för frulle och lite prat, mysigt värre. Jag gillar stinas mormor, jätte gullig är hon!

Ikväll har jag hängt med Hanna och vi har ätit onyttgiheter för resten av våra liv och kollat på film, och nu kom Lina hem med mormors cheesecake, fan va gott!!

Nu ska jag kolla på andra avenyn till protester från Lina och Hanna.

gonatt då.


Kommentarer
Postat av: IDA

Later som en perfekt kvall!! haha
Skulle latt joinat!!
Alskar er!

2008-04-17 @ 03:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0