allt är inte som det verkar vara.

För uppenbarligen verkar mitt liv just nu väldigt deppigt och grått, men kära vänner, bekanta och icke bekanta. Mitt liv är helt underbart just nu. Ni behöver inte vara oroliga, mig går det ingen nöd på.

Känns lite roligt att när allt varit som värst, när jag mådde som sämst, då var det ingen som såg, men nu ska det vara skit? så inget är vad det verkar vara, tro mig.

Jag har kommit till en punkt, där jag verkligen börjar komma tillbaka till mig själv, börjar bli spontan igen och vågar släppa viktiga grundpelare, tex säga upp mig från ett jobb jag faktiskt älskar, men för att vinna måste man nån gång chansa och det är vad jag gör nu.

Jag måste göra något nytt, se nått nytt, våga falla för att lära mig flyga.



Kommentarer
Postat av: Lina

plötsligt får låten "I belive I can fly.. I belive I can touch the sky.." en heelt ny innebörd för mig ;) du är bäst! puss

2008-04-06 @ 15:52:33
Postat av: HANNA

snacka om att du verkligen kryssat i att det är ditt namn som alltid ska komma upp när man kommernterar!! ÅHHH.. pussiluss

2008-04-08 @ 15:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0